Sziasztok,
Elkészült a "Tavas" projekt rendere is a laptopon, kicsit bátor voltam a minőségnél, így 8 óra lett a render ideje (hiába a gyorsabb gép, az atmoszféra megviselte). Ez az én renderbázisomon közel 20 óra lett volna, talán több is. Bár a felbontás alacsonyan maradt, azért adtam a minőségnek, a Soft Shadows 12-es minősége sem általános, ahogyan a 192 az égboltra sem (itt 64 a maximum, és 256 az egyéni rekordom :) ). A fő minőség 1 (MasterQuality), ez a csúszka maximuma, de kézzel ez is állítható feljebb (csak elvetemülteknek). Élsimítás ide nem kellett, az az alap 3 helyett 4-re került (növényzet esetén ezt érdemes 6 vagy fölé állítani végső rendernél). A GI minőség sajnos nem tudom, mit jelenthet, elvileg a fényviszonyokat határozza meg, de nem tudtam tesztrendereknél sem kimutatni különbséget... Elvileg 1 és 11 között állítható, az alap az 2, ezen hagytam én is (előnézetnél szinte kötelező az 1, így sokkal gyorsabb a render, főként az előkészítése). Nos, ezen minőségek mellett, bekapcsolva az atmoszférára és a felhőrétegre a Ray-tracing-et (ez egy hihetetlenül számolásigényes és minőségromboló beállítás, de hát ettől lesznek a napsugarak) készült el 1024*640-é vágva. Ha nincs Ray-Tracing, a render ideje hasonló minőségbeli végeredményre törekedve akár negyede is lehet.
A kép pedig (kattintva a nagyobb):
Tavas #04 |
Folytatom tovább a szurdok projektet, de itt jelentős akadály most a bokrok szép kialakítása, valamint a fák típusaiban sem vagyok még biztos. Ilyen biztosan lesz :)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2010.03.25. 22:46:31