HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2011.02.14. 20:24 Rudolfking

A Rúna

Sziasztok,

Új projekt, komoly kihagyás után. Egyelőre kezdetleges állapotban van. A cél egy felülnézeti "térkép", nem feltétlenül valósághű célzattal, inkább amolyan illusztráció a cél. Íme fa, fenyő, bokor és fű nélkül:

Rúna #04

 

Most jöhet az erdő és a fenyőfák felfestése. Jótanács: Érdemes figyelni, meddig festegetünk egy painted shader-t. Egyszer már írtam, de most meg is mértem: 400%-kal növelheti az időt egy hibás (az okát nem tudom), vagy túl sokáig finomított, rajzolgatott painted shader. Ilyenkor érdemes kitörölni és az egészet újrarajzolni. Több időt nyerünk vele, mint ha nem csinálnánk semmit. Át is gondolhatjuk még egyszer, ha már újrafestjük. Ezen a képen egyébként a hegyek vannak painted shaderrel rajzolva, mert különben ilyen szép völgyet sose lőttem volna :)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr902661482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása