HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2008.06.12. 19:00 Rudolfking

Kanyon teszt

Sziasztok,

Kanyon #01

Ez az első kanyonos képem, a Terragenes blog (ld. előző bejegyzés) alapján került felépítésre, persze sok egyedi módosítással, például a kevéske növényzet ott jobboldalt. Baloldallal szeretnék kezdeni még valamit, túl nagy a szürke, semleges rész (valamint gyanús a víz becsillanása, de szerintem jól néz ki :) ). El tudnék még képzelni egy kis csónakot a "boltív" alá is akár :) A köd (szürkés-sárgás pára) direkt ilyen magas, különben túl sok sötét részletre kerülne hangsúly (nagyon nem szeretem a sötétben a textúrákat, olyan mintha Paintben két színt egymásra kennénk...). Mit nem adnék egy kis átlátszó vízért... Na majd :P

 

szerk.: Baloldalt vannak a növények és jobboldalt a szürkeség, sajnos ez nálam általános... Szóval fordítva (Deeash-nek köszönöm a korrekciót).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr10517053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása