Sziasztok,
Az érdekesség pedig a kezelőfelület. Hogyan is néz ki a Terragen 2 kezelőfelülete egy sziklás projekt megmunkálása során:
![]() |
A kezelőfelület (GUI) |
Balra a render minőségének főbb beállításai van éppen nyitva, jobbra felül az előnézeti ablak a legjobb minőségig jutott ("80-as" detail), alatta pedig a kisebbre húzott "Node Network", ahol összeáll lépésenként a kép és minden részlete (az a sűrűség jobboldalt alul például a 6 féle apró kő, bal felül pedig egy másik projektből átemelt sziklamintázat formázata húzódik meg).
A tükröződő, "vizes" hatást keltő kövekkel még vannak problémák, itt például a parton nem látszik egyértelműen a víz-föld határ (lerenderelve sem). Viszont a becsillanások pedig élethűbbé teszik a nagyobb köveket, ahogy kilógnak a vízből. Ezen még dolgozom, aztán tényleg fák és bokrok jönnek.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.