Ahogy a mesterek írnák a címet. Szerény véleményem szerint pusztán apró állítgatások a köveken, hogy ezt beépíthessem az épp alakuló projektbe (vízzel együtt, vagyis részben). Nem a legtökéletesebb köveim, amiket valaha alkottam, de ebbe a vízbe nem kell jobb, távol van. Inkább a partvonal lesz nagyon nehézkes. Íme a "köves tanulmány":
Kövek (kattintható a nagyobb képért) |
Így aztán folytatom a terep és a kövek finomhangolását, talán a jövő héten lehetséges róla egy render, ami már tűrhető állapotban mutatná.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
viktor juscseno vs orbán viktor 2010.07.25. 17:14:19
Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2010.07.25. 21:27:13
Ilyen szoftver még a Vue 8 is, a blogon azzal készült képek is fellelhetőek. A Terragen 2 tájakra van kihegyezv,e a Vue 8 univerzálisabb (épületek, objektumok, stb.).
subdivizio 2010.10.10. 18:17:37
Mondom a felhő animáció megoldását - és tényleg végtelenül 1xű. Ha beállítottad a felhőidet, a Fraktál lapon a Tweak fül alján a Noise-on - alapból 1,1,1-en áll - kell állítani. Arra érdemes odafigyelni,hogy, pld egy 500frames rendernél ne állítson túl nagy zajt az ember,tehát ne legyen a vége 20,mert akkor vágtató felhőket kapsz.Persze az egésznek csak akkor van értelme - kipróbáltam - ha render beállítások jók.
Értem ez allatt:
GI rel/det min 4
GI sam/qal 6
Detail Blending 1
Atmosphere Quality leglbb 32
és persze a felhőknél feltolni a végéig a csúszkát...
Szia-Subdivizió.
Van ötletem a vízre is,de előbb ki kell próbálnom...