Sziasztok,
Bár semmit sem fejlődött a mező, de készítettem nagyobb rendert (valamint bővítettem a számítógépem memóriáját), kivágatot a mezőről. Javítottam az úton, és rájöttem egy komoly hibára: Ha sokáig rajzolgatsz-fejlesztgetsz egy Painted shadert, akkor nagyon megnő a mérete és később a mentett fájl használhatatlanságához vezethet. Tehát például egy napon át rajzolgatott shader okoz ilyet, én így jártam az úttal. Notepad segítségével kitöröltem a painted shadert a fájlból, majd újrarajzoltam, ügyelve arra, hogy a lehető legkevesebbet módosítsak, színezzek, törölgessek benne. Így nem is veszélyes már. (Tünet: Ha a mentett fájl közelíti vagy meghaladja az 1 Mbyte-ot, akkor gond van!)
Ez a képkivágat 3h35m alatt készült el, a minőség tehát közel sem volt a maximum közelében:
![]() |
Kivágat #021 (abból is kivágat, katt a teljes képért!) |
Folytatom a fejlesztést, remélem hamarosan elkészül, mert nagyon szeretnék már egy szép teljes rendert látni :).
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.