HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2009.10.01. 09:16 Rudolfking

Sziklatető és a mező

 Sziasztok,

Bár semmit sem fejlődött a mező, de készítettem nagyobb rendert (valamint bővítettem a számítógépem memóriáját), kivágatot a mezőről. Javítottam az úton, és rájöttem egy komoly hibára: Ha sokáig rajzolgatsz-fejlesztgetsz egy Painted shadert, akkor nagyon megnő a mérete és később a mentett fájl használhatatlanságához vezethet. Tehát például egy napon át rajzolgatott shader okoz ilyet, én így jártam az úttal. Notepad segítségével kitöröltem a painted shadert a fájlból, majd újrarajzoltam, ügyelve arra, hogy a lehető legkevesebbet módosítsak, színezzek, törölgessek benne. Így nem is veszélyes már. (Tünet: Ha a mentett fájl közelíti vagy meghaladja az 1 Mbyte-ot, akkor gond van!)

Ez a képkivágat 3h35m alatt készült el, a minőség tehát közel sem volt a maximum közelében:

Kivágat #021 (abból is kivágat, katt a teljes képért!)

 

Folytatom a fejlesztést, remélem hamarosan elkészül, mert nagyon szeretnék már egy szép teljes rendert látni :).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr971420013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása