HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2008.06.28. 13:56 Rudolfking

Kanyon de most már ray-tracing-gel

Üdv,

Most már újabb módszerekkel renderelve, de még mindig nem max minőségen. Ray-tracing alkalmazva, emiatt olyan sávosak a fények ott a háttérben. Még egy kis finomítás azért ráfér.

 

Kanyon #05

Aztán nemsokára jön a következő, lehet, hogy a végleges :)

Addigis sziasztok!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr99543347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása