HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2010.01.19. 10:07 Rudolfking

Sziklatető a völgyből

Sziasztok,

Gyakran, amikor kész vagyok egy projekttel, megengedek magamnak egy új rendert más szemszögből (általában a fentről készített képeknél egy alacsony kameraállást). Így történt ez  a sziklatetővel is, és volt néhány tanulság: Az út közelről tényleg mellőzi a részleteket, valamint a fű is hagy kívánnivalót maga után ilyen közelségből. További részletek felvitele már könnyen lehet, hogy komoly terhelést okozna a számítógépemnek, így ezen még töprengek :) Íme a kép:

Völgy #01

 

A nagyított képen (katt a képre!) látszik, hogy két darabban rendereltem és még nem simítottam el az illesztést. Ezt a kivágatok pontatlan GI beállításai okozzák, a Terragen hibája. Néhány perces utómunkával (kinek melyik képkezelőjében, Paint, Photoshop, Gimp :) ) ez a probléma kiküszöbölhető. Nekem azonban egyelőre komoly problémáim vannak a gépemmel (rendszer-összeomlások, oprendszer hibák), ezért még nincs fenn minden program, illetve ezért késnek a friss renderek... De a Terragen majdhogynem előbb volt fenn, mint a hangkártya-driver!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr181684103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása