HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2008.10.10. 19:49 Rudolfking

A Hegy #04

Sziasztok,

Új nézőpontot szedtem ki végül a képből (Terragen 2 - Sin völgye), és eltüntettem a sokak szerint valószerűtlen felhőzetet. Így viszont túl világos lesz, szóval az atmoszférát mindenképp megvariálom még (valószínűleg a felhőzetet is). Közben előszedtem egy régi VUE projektet, egy föld alatti nagy terem projektjét. Az is híres a barlang-múltjáról :) Bízom benne, hogy megfelelően el tudom készíteni a világítást és a terem falának textúrázását (emiatt hagytam abba), valamint a közeli fáklya object-et. Meglátjuk. Ám előtte itt a Terragenes projekt:

 

A Hegy #04

 

A fenyők a havas részen havasak ám :) Ez az apró részlet (és a nekem tetsző levágott hegycsúcs) miatt szerintem összerakom 1280*1024 körüli felbontásban is.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr72707528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása