HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2010.11.04. 09:34 Rudolfking

Nagyfelbontású kivágat

Sziasztok,

Igen, ez is lehetségessé vált: Ha valamit alkotok, és elmegyek páldának okáért futni, akkor jól meg kell gondolnom, mit állítok be a Terragen2-nek, mert könyen lehet, hogy mire felveszem a futócipőt, már be is fejezi :). A nagy felbontással általában jól skálázhatóak a renderidők, és ezt ki is próbáltam az új felhőbeállításokon. Mindenképp kattintsatok a nagyfelbontásért, úgy van értelme :)

Pásztor kivágat #12

 

Azóta sokat haladtam, hogy ez a render elkészült, csak már azt se tudom, milyen minőséget állítsak feleslegesen magasra, hogy hagyjon a Terragen kicsit tanulni is :) Érdekes hátrányok...

Továbbá egyébként még ezen a felhőn is módosítottam azóta, szóval már nem pontosan így néz ki, új helyre raktam a napot és változtattam a fényerején, valamint az atmoszférikus ragyogással is eljátszottam (de a felhők elhelyezkedése változatlan). No, el is készült egy következő kivágat...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr762422489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása