HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2010.06.07. 11:11 Rudolfking

Végleges szurdokvölgy

Sziasztok!

Elkészült a végleges völgy, nem sokat fejlesztettem rajta, de végül minden tervezett módosítás beért. Sajnos nagyon nehézkes volt a renderelése, a HD nem sikerült (1920*1200), mert egyszerűen nem volt elég energia a kétmagos laptop Pentiumban és a mellé szerelt 3 GB memóriában. Így maradt a kisebb felbontás és szerényebb minőségi beállítások, így viszont "röpke" 12 óra alatt renderelte le a végleges képet. Ezen csökkentettem kicsit a zöld színt, kapott egy kevéske kontrasztot és ragyogás effektet. Bekerültek a fák és bokrok körbe, a hegyoldalt is feljavítottam, meg számos apró javítást eszközöltem.

Ennek lassan 3 hete, csak aztán nagyon elmerültem egy újabb projektben (ami 2 hét munka után még sehol sem tart...), így hát elfelejtettem itt is megosztani ezt a képet:

Glen, végleges (#10)

 

Így hát most egyelőre hosszas alkotás következik, de érdemes lesz várni az újabb képre, már most ígéretes (ez egy növény-mentes projekt, kicsit elegem lett most a memória-éhes gazokból).

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr772062474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása