HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2010.04.30. 09:35 Rudolfking

Új ötletek, régi renderek

Sziasztok,

Visszatértem, csupán átköltöztettem a fájlokat az új 1TB-os merevlemezre :). Ez komoly nehézségekkel járt, leginkább a render-projektjeimben. Az összes segéd-fájl, textúra, objektum, mindenfelé szét volt szórva a merevlemezen, keresztbehivatkozásokkal teli világban. Ezeket kellett újra egybe rendezni, átírni az elérési utat (megváltozott a "Drive Letter" D:\-re). Külön progit írtam a cserélgetésre, mert sok vár még korrekcióra. Viszont végre minden terragenes erőforrás elfér egy mappában, nem kell külön merevlemez hozzá, és ez a legnagyobb előny! Azóta már dolgoztam a képen (most tényleg előbb lett Terragen2, mint hang az új operációs rendszeren), kisebb-nagyobb korrekciókat alkalmaztam, meg egy-két új elemet vittem a képre.

Nemsokára várható újabb render!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr181963703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása