HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2010.03.26. 17:21 Rudolfking

Egy kis érdekesség

Sziasztok,

Az érdekesség pedig a kezelőfelület. Hogyan is néz ki a Terragen 2 kezelőfelülete egy sziklás projekt megmunkálása során:

A kezelőfelület (GUI)

 

Balra a render minőségének főbb beállításai van éppen nyitva, jobbra felül az előnézeti ablak a legjobb minőségig jutott ("80-as" detail), alatta pedig a kisebbre húzott "Node Network", ahol összeáll lépésenként a kép és minden részlete (az a sűrűség jobboldalt alul például a 6 féle apró kő, bal felül pedig egy másik projektből átemelt sziklamintázat formázata húzódik meg).

A tükröződő, "vizes" hatást keltő kövekkel még vannak problémák, itt például a parton nem látszik egyértelműen a víz-föld határ (lerenderelve sem). Viszont a becsillanások pedig élethűbbé teszik a nagyobb köveket, ahogy kilógnak a vízből. Ezen még dolgozom, aztán tényleg fák és bokrok jönnek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr761871053

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása