HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2009.10.26. 16:59 Rudolfking

Sziklatető végleges

Sziasztok,

Elkészült a Sziklatető projekt végleges verziója! A render az erőforrások miatt 1680*1050-en történt, több darabban. Utóbbi miatt sok utómunkára volt szükség, de ha már itt tartottam, némi színkezelést és retusálást is megengedtem a még tökéletesebb végeredmény érdekében. A teljes renderidő 60-70 óra körül lehetett.

Az ihlet egyébként régebbről jött, nyáron sokat futottam a naplementével együtt az erdőben, s akkor láttam sokszor csodálatos naplementét. Nem akartam, hogy az emlék veszendőbe menjen :) Íme:

Sziklatető

 

A végeredménnyel összességében még elégedett is vagyok, a gomolyfelhők az emlékeimbe illőek, talán a cirruszfelhők a kép felső negyedén nem a legjobbak, de nem rombolják az összképet. A két sziklatetőt kevésbé sikerült kihangsúlyoznom, mint szerettem volna, de hát a nap szemből süt, nincs mit tennem. A bokrok a mezőn ellátják szerepüket, bontják a homogenitást. Az út textúrájával nem foglalkoztam többet, ilyen távolságból kár lett volna apró kövekkel és 6-8 színből kevert textúrákkal fáradozni. Remélem elnyerte tetszéseteket!

Új projektet is kezdtem a sikeres render óta, egy őszi projektet, ihlet szintén a csodálatos őszi táj, a hegyekben futva. Bár, ahogyan a valóságos naplementék is, leutánozhatatlannak tűnik, elvégre a természet a legjobb tájszerkesztő, hasonlót alkotni is szinte lehetetlen :). Viszont az alkotói szabadságot ezek adják meg, létező hegyeinket nehéz átméretezni, vagy erdőinket a nagyobb hatás érdekében kicsit ritkítani - és a nap se fog soha a drámaibb fényhatások érdekében észak felől ragyogni.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr481476681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása