HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2009.06.08. 18:13 Rudolfking

Terragen és a hegyoldal

Sziasztok,

Egy tutorial alapján javítottam fel egy hegycsoportot, majd textúráztam egy ideig. Raktam rá mindenféle növényeket, és ez a sarka a képnek annyira megtetszett, hogy egy külön rendert is megért.

Dhreina sziklafala

 

A projektet egy-két hete alakítom, komoly időke rászánva (vizsgaidőszak, közben tanulni kellene...), így hát majd meglátjuk, mikorra lesz kész. Ráadásul most belevágtam egy másikba is (és ez is Terragen, erre álltam rá)...

Megújult a Planetside honlapja, érdemes rá egy pillantást vetni, nagyon jó lett, sok új képpel! Planetside.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr841171980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2009.06.08. 18:15:35

Ígérem lassan lesznek újra feltöltött nagy felbontású képek is.
süti beállítások módosítása