HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2008.11.11. 15:08 Rudolfking

Romváros hangulat

Sziasztok,

Ezzel a témával nyitottam a blogot még nem is olyan régen, de akkor másfelé ment el a projekt, most visszakanyarodtam az eredetihez. Nem mondok keveset, ha azt mondom, fél óra se volt a kép összerakása, de ezt persze megelőzte a házrom és az út hosszas (több órás) textúrázása, de azt már régen csináltam. Így viszont csak összedobtam a képet, beraktam néhány lángot (populálva van, szóval véletlenszerűen jelenik meg, ez egy kicsit így idiótán néz ki, de ha külön akarom lerakni, akkor minden láng egyforma (eddig nem sikerült megoldanom). Nem tudom még, hogy mihez akarok kezdeni vele, majd még kitalálom. A render ideje 4 óra körül volt 1024*768-on:

 

RomVáros #01

 

Egyelőre inkább a hangulat megragadására törekedtem, de még az sem az igazi.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr56763488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása