HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2008.07.19. 00:42 Rudolfking

Atomerőmű: Kezdeti, de végleges render

Sziasztok,

Ez az első fejlettségi szint az atomerőmű-projektben, kezdeti fejlettség.

A közepesnél nem lesz rozsda, lesz kerítés és nagyobb fák valamint még két cooling tower (hűtőtorony), a teljesnél pedig még egy reaktor kap helyet.

Nemsokára elkezdem magát a programot is fejleszteni (C#).

Íme a superior alkotás (legjobb előtti beállítás, 1680*1050, 14-15 óra volt): 

Kicsi atomerőmű - végleges

 

Tippeket szívesen fogadok, bár ez végleges, innentől csak a közepes fejlettség van kitűzve célul.

Köszi, hogy megnézted!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr97575219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én 2008.07.20. 00:06:52

Egész frankó lett! Nem tudom, szeretnél-e kezdeni valamit a talajjal (az a szürkés-töredezett dolog igen csak lehangoló a vidám zőld fák, a szép irodaház és a fényes félgömb-izé mellett), talán egy kis füvet telepíteni?
Emberek? esetleg néhány autó a parkolóba, ha már az is van:D
Nah, egy utolsó: az irodaház teteje. Tetőkijárat, szellőző-kivezető, perem a szélére?
Jól van, no, vége az okoskodásnak, a te műved lesz, sok sikert!

Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2008.07.20. 00:20:45

Köszi, minden tipp tetszik, megfontolandó egy újabb frissítés (most egy hétig nem leszek itthon).
Igazság szerint fű csak a közepes atomerőműnél van tervbe véve, kicsit frissen épített feeling-et akartam adni neki :)
Még1szer, köszi a tippeket, a tetős dolog mindenképp kelleni fog :)

Én 2008.07.20. 01:57:30

Használj mindent egészséggel!
És ejnye, mennyire ideszoktam! Máshol még kommentre sem veszem a fáradságot:)

Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2008.07.27. 22:29:09

Kössze, fontos ám minden tanács! Végre itthon vagyok, bele is vetem magam a munkálatokba - van szögesdrótos kerítés!!!

Én 2008.07.28. 20:49:16

A szögesdrót egy jó ötlet, jól nézhet ki!
Már várom a következő képet, szeretnék beleszólni:P
süti beállítások módosítása