HTML

Tájszerkesztés

Tájszerkesztés - olyan irreális helyszíneket szeretnék létrehozni, melyek minél valósághűbbek. Legtöbbször a Terragen 2, olykor a Vue 6 progival. Egyikben sem vagyok profi, de azért igyekszem :)

2008.07.16. 16:39 Rudolfking

Atomerőmű - kezdeti

Sziasztok,

Atomerőművet próbálok felépíteni, igen. Keeper nagy segítségemre van a modellekkel, eddig ő készítette a két irodaházas-reaktoros dolgot, és a cooling towert (hűtőtornyot). Textúrázás, elhelyezés és kiegészítők nagyrészt az én munkám.

Na elég a szövegből, itt a kép:

 

Atomerőmű (kicsi)


A terv az vele, hogy egy játék "grafikája" lesz. Ebben a játékban egy atomerőmű irányítása lesz a kezedben. Fejleszteni is lehet, ez pl. a legkisebb atomerőmű lenne (a képen), persze még nincs kész. Render ideje amúgy 35-40 perc volt, 1024*640 (wide) felbontásban.

Most készül a kábelkivezető rendszer, növényzet integrálása, valamint a környezet finomítása (közvilágítás, egyéb kábelek, stb). A fő épületegyüttes csak a közepes és nagy atomerőmű-kép esetén lesz módosítva.

Fejlesztési ötleteket szívesen fogadok!

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://rendertime.blog.hu/api/trackback/id/tr35571208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Én 2008.07.18. 22:36:31

Igazából nem tudom, mit is neveznél fejlesztési ötletnek, de pl. miért rozsdás az a nagy dolog a gömbös ház mellett, a feltűnően ragyagó irodaházzal szemben?
Meg talán egy kis járda-kidolgozás is jót tenne az összekötő betonpadlóra.
-egy unatkozó, szőrszálhasogató laikus-

Rudolfking · http://www.rudolfking.extra.hu 2008.07.19. 00:37:20

Köszi a tanácsokat: 3 fejlettségi szintet terveztem, úgy, hogy a fejlettebb atomerőművek már nem lesznek rozsdásak (közben a fák nőnek egy kicsit). Sajnos a járdák engem is zavartak, végül fákat raktam köré, meg közvilágítást. Ennyivel megelégedtem. Feltöltöm a végleges kezdeti atomerőművet is.ű
Köszi a tanácsokat.
süti beállítások módosítása